Restaurant Spicy

Boulevarden 22, 9000 - Aalborg
Actualizado el
★★★★★ ★★★★★
3.5/5
1105 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

3.5/5
Sluurpometro: 70/100
Puntuación Sluurpy
1.105 reseñas totales
TA Trip
2.0/5
3 reviews
G Google
3.2/5
136 reviews
F Facebook
3.0/5
40 reviews
JE Just eat
2.4/5
434 reviews
RG Restaurant guru
3.4/5
160 reviews
E Eatie
3.1/5
122 reviews
H Hungry.dk
3.7/5
51 reviews
TR Top-rated.online
3.3/5
93 reviews
H Hungry
3.7/5
66 reviews

Información de Contacto

📞 Teléfono: +45 96 30 03 00
📍 Dirección: Boulevarden 22, Aalborg

Reseñas de Google

3.2/5
★★★
136 reseñas de Google
D

Daniel The Dane

for ét år siden
★★★★☆ 4/5
Skulle have en nem frokost og havde hørt at Spicy var et godt sted. Jeg fik en pizza. En pizza jeg synes var rigtig rigtig god. God bund som var dejlig sprød. Så hvis i er i Aalborg for en god pizza.. Så bliver i ikke skuffet her. Service må i tænke jer til, men det forventer jeg heller ikke en masse af på et pizzaria.
Leer más
Google
A

Anne Kirstine Madsen

for 2 år siden
★☆☆☆☆ 1/5
For det første.. Personalet sidder på deres pind med deres mobiler, høre højt musik som er træls for kunderne, og den ene person som faktisk laver mad, bruger sin mobil, rører sit hår, hørertelefoner der hænger ... Ikke en eneste gang så jeg han vaskede fingre, bruge hansker og ikke en eneste flaske håndsprit i nærheden. Vores mad var Brandt, min veninde havde det dårligt efter vi havde spist og var nød til at brække sig pga. En Coca cola 2 1/2 måned over dato, næsten rå bacon og dårlige råvare som smagte som noget man købte på spotvare hylden i supermarkedet. Ville ikke anbefale dette sted til nogen.
Leer más
Google
H

Henrik intet

for 2 år siden
★☆☆☆☆ 1/5
0 Stjerner Lige fået leveret mad til 4 personer(klokken 18:00), hvor der blev leveret et stk pizza for meget, som vi ikke havde bestilt. Uheldigvis opdagede vi det ikke ved leveringen, og kunne derefter konstaterer, at vi havde betalt for det forkert leverede mad. Da vi efterfølgende kontaktede Spicy telefonisk og forklarede, at vi havde fået leverede mad vi ikke havde bestilt, samt at vi gerne ville have vores penge tilbage for fejlleverancen(vi havde ikke spist af det der var fejlleveret), blev personen hos Spicy meget verbal modbydelig og smækkede røret på. Derudover var den gril kylling, som jeg havde bestilt, ekstrem tør og pommes friterne var helt udtørrede. Vi kan på ingen måde anbefale at bestille mad fra Spicy, både grundet madens lave kvalitet men også grundet, førnævnte episode med personalet hos Spicy.
Leer más
Google
E

Emil Holm Pedersen

for 3 år siden
★★☆☆☆ 2/5
Fin pizza - Dårlig service Har købt derfra flere gange, og har altid ringet derind. Vi bruger det da de har 10% studierabat. Jeg fandt i dag ud af, at de har en app, hvori man kan bestille også, og synes det var nemmere end at ringe. Da jeg så vil hente min bestilling får jeg at vide, at man kun kan få studierabat, hvis man ringer og bestiller, hvilket ikke står nogen steder, heller ikke på menukortet vi har hængende derhjemme. Ærgerligt, da vi nok næste gang tyer til andre steder, af rent princip.
Leer más
Google
R

Ronni Pedersen (Ronni P.)

for 9 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Ikke så "spicy" og velsmagende som for år tilbage, men stadig helt fine/friske.
Google
C

Christian Nordentoft

for 7 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Jeg skulle have købt en frysepizza i stedet.
Google
K

Kristian Bojesen

for 6 måneder siden
★★★★★ 5/5
Tusinde tak for levering af pizza til en corona ramt lejlighed!
Google
K

Kasper Johansen

for 2 år siden
★☆☆☆☆ 1/5
Bestilte en pizza over deres app til klokken 12 formiddag, ankom så til en lukket butik, har prøvet at komme i kontakt med "resturanten" så jeg kan få mine penge tilbage, hvilket er en umulig opgave..
Google

Explora otras opciones en Aalborg

Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Aalborg

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que Restaurant Spicy ha cerrado definitivamente?