The South Indian

Sankelmarksgade 9, 9000 - Aalborg
Actualizado el
Indisk Asiatisk
★★★★★ ★★★★★
4.2/5
1886 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

4.2/5
Sluurpometro: 85/100
Puntuación Sluurpy
1.886 reseñas totales
TA Trip
4.0/5
67 reviews
G Google
4.2/5
376 reviews
F Facebook
4.5/5
80 reviews
HC Happycow
4.0/5
13 reviews
TF Thefork
4.1/5
64 reviews
JE Just eat
3.0/5
14 reviews
S Spiseliv
4.0/5
458 reviews
E Eatie
4.5/5
701 reviews
D Dinnerlust
5.0/5
1 reviews
W Wolt
4.5/5
50 reviews
L Locanfy
4.8/5
62 reviews

Información de Contacto

📞 Teléfono: +45 81 47 04 70
📍 Dirección: Sankelmarksgade 9, Aalborg

🕐 Horarios de Apertura

Cerrado
Lunes1 17:00 - 22:00
Martes2 17:00 - 22:00
Miércoles3 17:00 - 22:00
Jueves4 17:00 - 22:00
Viernes5 12:00 - 22:00
Sábado6 12:00 - 22:00
Domingo7 17:00 - 22:00

Reseñas de Google

4.2/5
★★★★
376 reseñas de Google
S

Sofie AHP

for 5 måneder siden
★★★★☆ 4/5
South Indian restauranten kan meget varmt anbefales, især for folk der elsker indisk mad. Det er velsmagende og meget varieret det der er på menu kortet. Maden var både god som Takeaway og til at spise i selve restauranten. Flere detaljer nedenfor om mine oplevelser og anbefalinger nedenfor: Grunden til fire stjerner er fordi vi af og til har stødt på lidt tørt kød der har fået lidt for meget, men smagene er så dejlige, at det godt kan undskyldes lidt. Desuden synes min familie og jeg, at dosa'erne er rimelig tunge, men jeg tror det har mere med smag og behag at gøre. Portionerne er af rimelig god størrelse, og man bliver hurtigt mæt, hvilket er dejligt, men hvis man vælger en af de store menuer, hvor forret, hovedret og tilbehør indgår, så vil jeg anbefale, at man er to om én menu hvis man ikke plejer at spise ret meget eller bare ikke er vildt sulten. Man kan for de fleste af hovedretterne vælge stærkheds niveau. Vi plejer altid at vælge den stærke, fordi vi elsker stærk mad og der leverer de rigtig godt med at lave den godt stærk, men selvom den er stærk så kan man stadig smage alle de gode krydderier i retten. Nogle retter jeg specielt kan anbefale: Chettinad Lam Biryani/Spicy Biryani med Lam (virkelig lækre smage, noget helt anderledes hvis man ikke lige har lyst til Masala) Prawn Biryani (samme som ovenover men med tigerrejer) Prawn Masala (tigerrejer i en lækker masala) Parotta brød (som sideret) SHRIMP 65 (en forret, elsker tigerrejer som I nok kan se) Mango Lassi (drikkevarer, dog kan være en andelse vammel, hvis man har bestilt meget mad og er meget mæt) Menu kortet inkluderer også nogle gode vegetariske alternativer Jeg håber dette var til hjælp for nogle der overvejer at prøve restauranten!
Leer más
Google
A

Ari Veikko Santeri Nieminen

for 3 måneder siden
★★★★★ 5/5
Rigtigt god Indisk mad og servering!
Google
S

Sahra A

for 9 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Maden er rigtig god, dog ventede vi 75 minutter på maden, og det er ikke ret godt
Google
M

Mona Svendsen

for én måned siden
★★★★☆ 4/5
Virkelig god indisk mad, godt krydret. God service. Indretning ikke specielt indisk.
Google
S

Signe Hermansen

for 10 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Take away, den 7juni 21.venlig betjening, maden ikke tilfredsstillende. Samosa, veg. må have være fra supermarkedet, ikke smagfulde ... Desserten, gulab jamun, som jeg kender så godt fra andre spisesteder, var absolut ikke som dem burde være, jeg spiste end ikke halvdelen.. Sep. 21 Der er ikke andre indiske restauranter i Aalborg, så vidt jeg ved. Jeg holder meget af indisk mad, og håber virkelig meget at South Indian Restaurant kan levere velsmagende indiske retter, - jeg vil igen besøge stedet med gode forhåbninger...Namaste👃
Leer más
Google
T

Taitsi Heilmann

for 11 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Ikke så godt en oplevelse, alle slags kød som skulle være gode var mega tørre. Jeg ville ikke anbefale til dem der skal spise mad derhjemme, så ville man ikke kunne returnere det mad man få.. jeg håber at andre skal ikke opleve det.. Men jeg er selv mega skuffet med kvaliteten og prisen..
Google
M

Maj Allerslev

for én måned siden
★★★★★ 5/5
Super lækker mad og sød betjening
Google
J

Janne Bisgaard

for 11 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Sød og god betæning. Skøn mad. Personalet var søde til at fortælle om retterne. ( Til os som er vant til kartofler med brun sovs) Måske manglede stedet lidt hygge og flere stef af Indien. Men maden absolut skøn.
Google
Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Aalborg

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que The South Indian ha cerrado definitivamente?