Miro Vin

Marstrandsgade 2, 8000 - Århus
Actualizado el
★★★★★ ★★★★★
4.8/5
1410 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

4.8/5
Sluurpometro: 95/100
Puntuación Sluurpy
1.410 reseñas totales
TA Trip
5.0/5
51 reviews
G Google
4.9/5
147 reviews
F Facebook
4.0/5
108 reviews
RG Restaurant guru
4.7/5
292 reviews
S Sluurpy
5.0/5
778 reviews
LO Locale.online - denmark
5.0/5
34 reviews

👍 Recomendado por 31 personas

Lise Mehlsen
+25
Incluyendo Lise Mehlsen

Información de Contacto

📞 Teléfono: +45 86 13 87 00
🌐 Website: http://www.mirovin.dk
📍 Dirección: Marstrandsgade 2, Århus

🕐 Horarios de Apertura

Cerrado Abre a las 16:00
Lunes1 16:00 - 00:00
Martes2 16:00 - 00:00
Miércoles3 16:00 - 00:00
Jueves4 16:00 - 00:00
Viernes5 16:00 - 00:00
Sábado6 Cerrado
Domingo7 Cerrado

Reseñas de Google

4.9/5
★★★★
147 reseñas de Google
W

Waisteren

for 9 måneder siden
★★★★★ 5/5
Har været på Miró to gange og begge gange har de overgået mine forventninger. Ikke nok med at maden er sublim, så yder Tony og hans personale en sindssyg god service og oplevelse, da de altid tager sig tiden til at fortælle om mad og vin samt smalltalk til deres kunder. Jeg kommer gerne igen og anbefaler stedet vidt og bredt. Tak for endnu en fantastisk oplevelse i lørdags, inden vi skulle en tur i Musikhuset.
Leer más
Google
L

Lone Ussing Elmstrøm

for 2 måneder siden
★★★★★ 5/5
Alt er bare klasse hos Miro i Aarhus. Fra lokalerne med udsigt over Mølleparken til excellent service og en kulinarisk oplevelse ud over det sædvanlige. Sikken et lækkert flow fra køkken til restaurant: hvert glas og hver ret blev præsenteret med professionalisme og ydmyd stolthed hverken for sent eller for tidligt selvom der var fuldt hus. "En oral orgasme" kalder denne amatør-foodie aftenens mad og drikke. Eneste minus, for mig i overgangsalder, var varmen 😅
Leer más
Google
L

Lone U. Elmstrøm

for én måned siden
★★★★★ 5/5
Et fabelagtigt flow af lækker vin og fantastisk mad.
Google
J

Jesper Pape

for 3 måneder siden
★★★★★ 5/5
Gennemført lækkert! Rigtig god, spændende og varieret menu til fair pris. Serviceminded personale og rigtig hyggelige omgivelser. Klar anbefaling hvis man ikke er kræsen.
Google
A

André Lippert

for 2 måneder siden
★★★★★ 5/5
Rigtig god mad og vin! Tonis passion, gæstfrihed og kompetence gør det til en oplevelse ud over det sædvandlige.
Google
J

Jonathan Bovbjerg

for ét år siden
★★★★★ 5/5
En af de bedste måltider i Århus. Alle mennesker burde spise her når de er i nærområdet. Man får mad til 450 kr der burde koste 1000. Passioneret og veluddannede folk, der brænder for det de laver. 100000 stjerner
Google
T

Tom Malling

for 2 år siden
★★★★★ 5/5
Vi er gamle fan af Toni's mad og vine fra Miro-tiden. Skulle i aften for 3. gang prøve det nye downsize-koncept med 5 små retter og 5 glas vine. Vi kom endnu en gang i elite-kokke-himlen. 5 fantastisk smagfulde Miro-retter med 5 vidunderlige glas vin. Vi valgte at starte med kaviar, som blev den mest smagfulde vi nogen sinde har fået. Alt er som det plejer, kun prisen er gået ned. Vi kalder Miro Vin for Danmarks Bedste Restaurant, når vi fortæller andre om vores smags-oplevelser. Tusind tak til kokke og tjenere og Toni. Vi nød hver en mundfuld af mad og vin i Jeres varme og rare atmosfære.
Leer más
Google
L

Louise Christensen

for ét år siden
★★★★★ 5/5
Fantastisk mad, vin og værtskab! Varm anbefaling.
Google

Explora otras opciones en Århus

Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Århus

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que Miro Vin ha cerrado definitivamente?