Grill Åboulevarden

Åboulevarden 32, 8000 - Århus
Actualizado el
Fransk Japansk
★★★★★ ★★★★★
4.3/5
6731 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

4.3/5
Sluurpometro: 87/100
Puntuación Sluurpy
6.731 reseñas totales
TA Trip
4.0/5
102 reviews
G Google
4.4/5
684 reviews
F Facebook
4.0/5
100 reviews
RG Restaurant guru
4.4/5
535 reviews
E Eatie
4.4/5
437 reviews
S Sluurpy
4.5/5
4.622 reviews
W Wolt
4.0/5
100 reviews
M Madklubben
5.0/5
151 reviews

👍 Recomendado por 2 personas

Incluyendo

Información de Contacto

📞 Teléfono: +45 38 41 01 14
📍 Dirección: Åboulevarden 32, Århus

🕐 Horarios de Apertura

Abierto ahora Cierra a las 23:45
Lunes1 11:30 - 23:00
Martes2 11:30 - 23:00
Miércoles3 11:30 - 23:00
Jueves4 11:30 - 23:45
Viernes5 11:30 - 23:45
Sábado6 11:30 - 17:00
Domingo7 11:30 - 23:00

Reseñas de Google

4.4/5
★★★★
684 reseñas de Google
C

Camilla

for 7 måneder siden
★★★★★ 5/5
Vi havde været forbi flere restauranter i Århus en lørdag aften i december, og der var fyldt alle vegne. Heldigvis havde restaurant madklubben grill plads til os, selvom vi ikke havde reserveret. De havde også utroligt travlt, men var glade for at tage imod os. Vi fik en rigtig god middag. Vi hyggede os. Alt var fint 👍🏻
Leer más
Google
M

Mikkel Katholm

for 9 måneder siden
★★★★★ 5/5
Det var første gang vi prøvede denne restaurant, og vi blev bestemt ikke skuffet. Vi fik begge en cocktail til at starte på, og de skuffede bestemt ikke. Hvis man er en tur forbi Århus og ikke ved hvor man skal spise vil jeg helt klart anbefale Madklubben Grill, maden var fantastisk og tjenerne havde styr på tingene, både med hensyn til maden men også general hurtig og god service. Portionerne er ikke kæmpestore, men det gør bestemt ikke noget eftersom priserne heller ikke er særlig store. Det var også rat at kunne spise en dessert uden at føle man overspiste. Stemningen på stedet er både afslappet men også lidt formelt. Musikken der bliver spillet (i højtalerne) giver den effekt at man ikke kan høre hvad de andre gæster snakker om, og dermed ligger man ikke rigtig mærke til dem, det fik stedet til at føle mere intimt. Kæmpe anbefaling herfra.
Leer más
Google
C

Christian Schou

for 10 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Min kæreste og jeg bestilte to tre-retters menuer med drikkevarer til. Maden var rigtig god og flot serveret i rustik service, hvilket var i god stil med resten af indretningen. Dog halter de på tjenerdelen, hvilket gør at man desværre bliver en smule irriteret over en ellers god oplevelse. De kludrede i maden samt drikkevarerne og stod for det meste i baren samt ved standeren når man kommer ind, så det var svært at få kontakt med dem.
Leer más
Google
J

Johnny Pedersen

for 11 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Hyggeligt sted med god stemning, venlige tjenere og god mad. Vi var fire personer der fik lidt forskelligt og fælles for alt maden var at den var veltilberedt.
Google
R

Rasmus Johansen

for 11 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Lækker mad, og venlige tjenere. Kommer gerne igen. Den sidste stjerne får de ikke, da udvalget af drikkevarer var lidt kedeligt når man ikke drikker vin.
Google
A

Asbjørn Senius

for én måned siden
★☆☆☆☆ 1/5
Vi fik en: “Bøf bearnaise” og en gang “fish’n’chips til frokost. Bøffen var en uspiselig skosål og fisken var overhældt med citron så man ikke kunne smage fisken overhovedet. Ingen spurgte om det var iorden. Da vi går fra en halv spist frokost for at betale, spørger tjeneren “Var alt som det skulle være?” Svarer jeg “Bøffen var uspiselige grundet sejhed og fiske virkede som om de prøvede at skjule fisken med at alt det citron. Hertil svarer han “Det siger jeg videre til køkkenet” Jamen så må vi da håbe de næste får nytte af det. Generel dårlig oplevelse af mad og betjening. 420 kr. for uspiselig frokost. Tak for mad
Leer más
Google
U

Ulrik Pedersen

for 3 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Ufattelig skuffende oplevelse - En tjener der ikke formår at tage imod en simpel bestilling, og derudover en bøf der er langt fra den forventede kvalitet. NÅR man ber' om en Medium/Rare, og får en Well Done, så skal der godt nok være et køkken der tager ansvar for en brøler. Tjeneren vælger ligeledes at diskutere om bøffens tilberedning .. Ingen kompensation og de forsøger ligeledes at få en til at betale for de ting man ikke får! Hold jer langt væk!
Leer más
Google
P

Peter Bager

for 2 måneder siden
★★☆☆☆ 2/5
Lærke cocktails, super venligt personale, og maden smagte faktisk også fint! Når de kun får to stjerner er det fordi at de sælger chateaubriand på kortet, men det der kommer har intet med chateaubriand at gøre. Det er et stykke kød der suvit tilberedt og marineret. Kan derfor ikke steges efter steges efter ønske og bliver der med reduceret til et lidt underlig stykke mørbrad. Men, som sagt, det smager ganske fint, men er ikke pengene værd!
Leer más
Google
Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Århus

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que Grill Åboulevarden ha cerrado definitivamente?