Tapas & Paella

Frederiksgade 52, 8000 - Århus
Actualizado el
Middelhavsområdet Europæisk
★★★★★ ★★★★★
4.3/5
1331 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

4.3/5
Sluurpometro: 85/100
Puntuación Sluurpy
1.331 reseñas totales
TA Trip
4.0/5
112 reviews
G Google
4.2/5
165 reviews
F Facebook
4.6/5
74 reviews
RG Restaurant guru
4.2/5
364 reviews
E Eatie
4.2/5
376 reviews
DB Dinnerbooking
4.3/5
98 reviews
TA Table agent
4.0/5
1 reviews
LO Locale.online - denmark
4.6/5
141 reviews

👍 Recomendado por 2 personas

Incluyendo

Información de Contacto

📞 Teléfono: +45 86 18 81 88
📍 Dirección: Frederiksgade 52, Århus

🕐 Horarios de Apertura

Cerrado Abre a las 17:00
Lunes1 17:00 - 23:00
Martes2 17:00 - 23:00
Miércoles3 11:00 - 23:00
Jueves4 11:00 - 23:00
Viernes5 11:00 - 23:00
Sábado6 17:00 - 23:00
Domingo7 17:00 - 23:00

Reseñas de Google

4.2/5
★★★★
165 reseñas de Google
T

Thomas Jonstrup Thomsen

for 2 år siden
★★★★★ 5/5
Rigtig god og hyggelig restaurant med flink betjening. Vi bestilte seafood paella til 2 personer samt Estrella øl. Friskbagt brød med lækker dip serveret til forret, og paella'en var god som altid. Et af vores yndlingssteder i byen. Tak for en god oplevelse!
Google
P

Peter Christensen

for 5 år siden
★★★★★ 5/5
Hyggeligt sted med god og autentisk stemning. God og lækker mad til en meget fornuftig pris.
Google
C

Casper V Sørensen

for 2 år siden
★★★★★ 5/5
Super hyggelige restaurant, med baggrundsmusik der sætter stemningen for et lille smut til Spanien. Bestilte 8 tapas til 2 og kunne med nød og næppe spise op. Maden er i top kvalitet ikke en finger at sætte på det og det hele smager helt perfekt 👍🏼 Ligesom maden er servicen helt i top, sjældent møder man en så venlig tjener, som ikke lader en vente, kommer hurtig med drikkevare og brød, så man hele tiden føler at man bliver husket. Overordnet for tapas 10 ud af 5 stjerner, kan stærkt anbefale dette sted.
Leer más
Google
T

Toke Delmar

for 2 år siden
★☆☆☆☆ 1/5
Vi bestilte seafood paella med en flaske hvidvin. 1t og 20min efter får vi serveret tapas, og må forklare at vi altså bestilte paella. 30min senere får vi serveret paella med svinekød. Vi siger, at vi vi altså gerne vil have den seafood paella, vi bestilte. Modsvaret bliver, at der ikke er mere seafood tilbage i køkkenet. I mellemtiden får gæsterne omkring os serveret diverse seafood retter.. Den paella vi får, har desuden underkogte ris og et lag væske i bunden. Vi når at spise under halvdelen, før vi giver op. Tjenerene ender halvhjertet med at beklage og giver os 15% på vores regning - en rabat der er lavere end den, der tilbydes for at spise i restaurantens entré. Vi ender med at skulle betale 550,- for en mislykkedes ret, vi ikke havde bestilt. Det er en rigtig ærgelig situation, for den kunne være undgået på mange måder. Summa summarum har vi absolut ikke tænkt os at komme igen.
Leer más
Google
R

rasmus laursen

for 3 år siden
★★★★★ 5/5
Det var bare en helt fantastisk oplevelse. Deres tapas er dejligt originale, følte jeg var en tur i Barcelona. og deres tjener/ bartender Jamie, udfylder sin opgave til fulde, plus mere til, det er stedet hvor man får cocktails i en helt anden lækker liga. og jeg har aldrig nogensinde oplevet så hjertelig varm, og hyggelig betjening. gigantiske roser herfra
Leer más
Google
N

nicolai Jul

for 4 år siden
★☆☆☆☆ 1/5
bare ikke godt nok, eks patatas alioli, en simpel ret, men det er lykkes at ødelægge den... der var ikke meget hjemme rørt over alioli’en, det smagte nærmere af Gråsten cremefraiche, og den er fin, men altså kun i en rulle kebab kl 03.. -spansk omelet?! Hmm den var vel ok, men serveret med, den såkaldte alioli på toppen, nej vel? -kampsteg fra en pålægs pak, med en radisesse på toppen😳 -oliven med oregano, hvorfor? -sangriaen, tja den var faktisk ok. Skal du spise spansk, så gør dig selv en tjeneste og betal lidt mere og tag på Can blau! Eller lidt mere og besøg Sevilla, nærmere bestemt casa paco, eller hostel lauren👌🏻
Leer más
Google
M

magnus frost

for 6 år siden
★★★★★ 5/5
virkelig lækker mad og i modsætning til i Spanien ( hvor all you can eat konceptet kun eksistere på de mest turist agtige restauranter) har de tilbud med 300 kr for alt det tapas og paella man kan spise, det er altså hamrende billigt, kvalitet frem for kvantitet men når man kan få begge dele er det da at foretrække :-) desuden virkelig god service bl.a. eksemplificeret ved at min veninde ikke blev opkrævet betaling fordi hun spiste så lidt ( hun spiste også kun en halv tapas fordi hun havde det dårligt)
Leer más
Google
M

Mathilde Alfang

for 5 år siden
★★★★★ 5/5
Det sagte fuldkommen fantastisk! Min veninde og jeg fejrede at hun var blevet student. Vi fik alle mulige forskellige spændende tapas, og det var utrolig lækkert! jeg kan slet ikke vente til at besøge stedet igen.
Google
Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Århus

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que Tapas & Paella ha cerrado definitivamente?