Ylä Grilli

Ylöjärventie 45, 33420 - Tampere
Actualizado el
Grilli
★★★★★ ★★★★★
3.5/5
1993 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

3.5/5
Sluurpometro: 70/100
Puntuación Sluurpy
1.993 reseñas totales
G Google
3.9/5
748 reviews
F Foursquare
2.7/5
17 reviews
F Facebook
1.0/5
1 reviews
F Foodora
3.0/5
202 reviews
S Sluurpy
3.5/5
889 reviews
E Eat.fi
1.0/5
16 reviews
ST Sluurpy the best restaurants near you
3.5/5
120 reviews

👍 Recomendado por 2 personas

Incluyendo

Información de Contacto

📞 Teléfono: +358 3 3445276
📍 Dirección: Ylöjärventie 45, Tampere

Reseñas de Google

3.9/5
★★★
748 reseñas de Google
K

Katariina

kuukausi sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Hinnat nousseet mutta laatu laskenut. Kassalla yritettiin rahastaa liikaa ja kuivasta minikebusta puuttui kokonaan jalopeno ja majoneesi.
Google
E

Eerika Ylijoki

viikko sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Ruuan seassa oli joku ötökkä🤮 Ja paikan vessa oli todella epäsiisti.
Google
J

Jani Koski

4 kuukautta sitten
★★☆☆☆ 2/5
Aikasemmin ollut luottopaikka mutta nyt viimeset kolme kertaa todistaneet että taso laskenut ja annokset pienentynyt. Aikasemmin isokin mies tuli täyteen ja nyt samalla annoksella jo laatikon avaaminen tuotti pettymyksen, lisäksi rehut ei ollut tuoreita ja kebab liha kuivaa käppyrää ☹
Google
M

Mika Stenman

2 kuukautta sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Annokset pienentyneet todella paljon ja hinnat nousseet. Lisäaurajuustoja ei oltu muistettu laittaa annoksiin ollenkaan. Iskenderin leipäpalat olivat jäänyt todella suuriksi.
Google
P

p

2 kuukautta sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Elämäni huonoin rullakebab. Sisällä pahaa lihaa, pahaa jäävuorisalaattia ja litra halvinta tukun salaatinkastiketta. Hinta 12€. En suosittele. Surkeaa!
Google
J

Jarno Antila

3 vuotta sitten
★★★★☆ 4/5
Kebab ranskalaisilla ja aurajuustolla (8,95€). Annos tuli nopeasti ja näytti hyvältä. Kebab oli hyvää ja sitä oli riittävästi, eli ihan ok kokoinen annos. Aurajuustoa ei annoksestani löytynyt ollenkaan eikä myöskään kaverini annoksesta. Muuten ihan hyvä paikka. Parkkipaikkoja taitaa olla viidelle autolle ja sisällä tilaa myöskin hyvin rajallisesti.
Leer más
Google
J

Jarmo Jokikokko

2 kuukautta sitten
★★★★☆ 4/5
Hyvä ruuat, yksi parhaista kebab rullista mitä olen syönyt Tampereella.
Google
M

Markus

2 kuukautta sitten
★★★★★ 5/5
Asiallinen mättö, special lautanen missä makkaraperunat, kananmuna, pekoni, pari wurstia. Nälkä lähti.
Google

Explora otras opciones en Tampere

Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Tampere

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que Ylä Grilli ha cerrado definitivamente?