Subway

Sammonkatu 11, 33540 - Tampere
Actualizado el
★★★★★ ★★★★★
3.6/5
3083 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

3.6/5
Sluurpometro: 72/100
Puntuación Sluurpy
3.083 reseñas totales
TA Trip
3.0/5
2 reviews
G Google
4.0/5
292 reviews
RG Restaurant guru
4.0/5
228 reviews
F Foodora
4.0/5
526 reviews
TR Top-rated.online
4.0/5
189 reviews
S Sluurpy
3.6/5
1.345 reviews
W Wolt
4.3/5
500 reviews
E Eat.fi
1.8/5
1 reviews

👍 Recomendado por 2 personas

Incluyendo

🕐 Horarios de Apertura

Cerrado Abre a las 11:00
Lunes1 09:00 - 22:00
Martes2 09:00 - 22:00
Miércoles3 09:00 - 22:00
Jueves4 09:00 - 22:00
Viernes5 09:00 - 22:00
Sábado6 11:00 - 22:00
Domingo7 09:00 - 22:00

Reseñas de Google

4.0/5
★★★★
292 reseñas de Google
V

Viivi

6 kuukautta sitten
★★★★☆ 4/5
Hyvä perus subi, joka kerta työntekijöinä nuoria naisia. Ajoittain palvelu hyvin hidasta, kun jonossa monta ihmistä ja samalla pitäisi saada tehtyä kolme foodoran tilausta. Joskus joutunut lähtemään kahdenkymmenen minuutin jonottamisen jälkeen pois. Muuten palvelu on hyvää. Kysyvät usein, että onko täytteitä tarpeeksi ja palvelevat hyvällä päällä. Siitä bonusta. Kastikkeiden kanssa eivät nirsoile, kun paikan päällä tilaa.
Leer más
Google
T

Tero Tuominiemi

4 kuukautta sitten
★★★★☆ 4/5
Nuori tyttö tiskin takana, jonkinverran porukkaa, hyvin onnistui palvelu. Hyvät oli Cookiet ja patonki.
Google
A

Ako Sharef

2 vuotta sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Tosi huonosti kävimme lasten ruoka oli tulinen mauste myyjä ei ilmoittanut, lapset ei pysty syödä, en saanut hyvitystä eikö toisen annoksen ,senjälkeen menin toisen ruoka paikka, raha meni turhaa
Google
J

Jari Kotiniitty

5 kuukautta sitten
★★★★☆ 4/5
Perushyvä Subway. Riittävästi paikkoja syödä myös paikanpäällä.
Google
T

Tomi Mattila

vuosi sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Aivan järkyttävän hidasta, wräpit oli puolta pienempiä kuin muualla, juoma hapotonta ja tämän korjaamiseen meni niin kauan aikaa ettei viittinyt jäädä syömisen jälkeen odotteleen. Toisesta wräpistä puuttui siihen kuuluvat nachot. Toinen sulatettiin pakkasesta ja täytteet levisi kuin jokisen eväät.. suosittelisin kalevan subin tarjoamaan aterimet jotta saisi subit syötyä.
Leer más
Google
K

Kimmo Heinonen

7 kuukautta sitten
★★★★☆ 4/5
Hyvien kulkuyhteyksien varrella, ratikkapysäkki käytännössä vieressä. Paikkana aika pieni, siitä johtuen 4/5
Google
S

Sara Ekman

3 vuotta sitten
★★☆☆☆ 2/5
Nopea ja oikein ystävällinen palvelu, MUTTA aivan järkyttävä kuumuus ja huono tunkkainen ilma sisällä ravintolassa(7.6.2019 klo 17.40). Ulkona oli 30 astetta ja ylikin mutta se tuntui viileämmältä kuin sisällä kun astuimme ulos liikkeestä. Ei todella pystynyt jäämään sisälle syömään. Ihan alkoi itseä pyörryttää. En ymmärrä miten työntekijät pystyvät työskentelemään tuossa kuumuudessa? Tehkää asialle jotain!
Leer más
Google
M

Marja K

4 vuotta sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Edessämme yksi asiakas, tulimme sisään, hän alkoikin tehdä meille kolmelle leipiä, vaikka edellinen oli kesken. Vääriä täytteitä, odotutti edellistä asiakasta... Ei tiennyt , käykö Amex- kortti maksuna...huhhuh!! Jäi paha mieli edessämme olevan asiakkaan takia :(
Google

Explora otras opciones en Tampere

Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Tampere

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que Subway ha cerrado definitivamente?