Frankly

Hallituskatu 22, 33200 - Tampere
Actualizado el
★★★★★ ★★★★★
4.2/5
1326 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

4.2/5
Sluurpometro: 83/100
Puntuación Sluurpy
1.326 reseñas totales
TA Trip
4.0/5
77 reviews
G Google
4.2/5
440 reviews
F Foursquare
3.3/5
31 reviews
F Facebook
5.0/5
131 reviews
E Eat.fi
4.3/5
84 reviews
TO Tableonline
4.2/5
563 reviews

Información de Contacto

📞 Teléfono: +358 3 2120235
📍 Dirección: Hallituskatu 22, Tampere

🕐 Horarios de Apertura

Cerrado Abre a las 11:00
Lunes1 11:00 - 19:00
Martes2 11:00 - 21:00
Miércoles3 11:00 - 21:00
Jueves4 11:00 - 22:00
Viernes5 14:00 - 22:00
Sábado6 Cerrado
Domingo7 11:00 - 19:00

Reseñas de Google

4.2/5
★★★★
440 reseñas de Google
V

Ville Vainio (Ville fi)

vuosi sitten
★★★☆☆ 3/5
Aperitiivit oli hyviä, 45min odottelun jälkeen antipastikin maistui hyvälle vaikka juustot kylmiä. Pastat, ainakin mun ragu, oli mauttomia. Pastan kanssa sai leipää, kolme onnetonta palaa kolmelle :) Talo tarjosi tiramisut myöhästyneiden alkupalojen kunniaksi, eipä mennyt itsellä raha hukkaan. Onneksi limoncello oli kylmää ja espresso kohtuullista. Kokeillaan lounasta joskus, dinneriä ehkä ensi vuonna.
Leer más
Google
L

Lotta Ruottinen

11 kuukautta sitten
★★★☆☆ 3/5
Uudessa ravintolassa eri meininki! Alkuruoaksi tilattu iso juustolajitelma riitti hyvin neljälle hengelle. Lohipasta oli hyvää, samoin kuin italialaiset hampurilaiset. Ystävällistä palvelua. Ruoat tulivat pöytään nopeasti. Myös gluteenittomia vaihtoehtoja, kannattaa kysyä niitä!
Google
H

Hanna Huotari

3 vuotta sitten
★★★★★ 5/5
Muutaman kerran olen Franklyssa käynyt ja aina olen ollut tyytyväinen sekä ruokaan että palveluun. Asteen verran parempi ruokapaikka mutta kuitenkin rento tunnelma. Suosittelen! I have eaten in this restaurant for few times and every time I've been happy with the food and service. Fancy place but still very casual atmosphere. I recommend this place.
Leer más
Google
H

Henri Haapsamo

2 vuotta sitten
★★★☆☆ 3/5
2017 Ravintola tason ruuat lounaalla. Itse ihastuin paikkaan ensimmäisellä kerralla. 19.9.2019: • -kala nahalla ja risoton päällä erittäin hankala. Pakko kääntää ja erikseen ottaa pois. • -Kalan maku ei vastannut odotuksia. Maustettu vain suolalla ja kalan laatu samaa mitä kotona uunilohelta odottaisi. • Ennen jokainen ateria tuntui elämykseltä ja uniikilta. Nyt tuntui, kuin isosta sammiosta kaikille samaa. • Risotto mauton josta ei löytynyt, kuin riisin maku joka sekin hyvin perinteinen. • Risottoa suhteessa paljon muuhun annokseen • Ei mitään jännää tai kiinnostavaa makua. • Lautasen ensi vaikutelma oli, kuin se olisi likainen kyseessä kuitenkin kulumaa. • Tunnelma musiikki ja sisustus erittäin hyvä Toivottavasti kyseessä onkin vain nyt yksittäinen kerta. Jos joskus kerkiän tulen vielä kerran kokeileen. Toivon kuitenkin, että valmistusta ja lautasia vielä harkitaan uudelleen.
Leer más
Google
J

Jane Westerling

3 vuotta sitten
★★★★☆ 4/5
Mielyttävä ja hyvä palvelu, erinomaisen hyvä kala (siika) pääruokana.Talon espanjalainen valkoviini oli pettymys koska oli lattea eikä hinta/laatusuhde ollut kohdallaan tämän viinin suhteen.
Google
I

Ilkka Hietala

11 kuukautta sitten
★★★★★ 5/5
Palvelu, ruoka, jälkiruoka ja kahvi kaikki oli niin hyvää etten tiedä miten tätä parantaisi. Nyt ei tarvitse enää miettiä mihin menisi pastalle, koska tämä oli niin hyvä etten halua muuta.
Google
P

Pekka Kleemola

vuosi sitten
★☆☆☆☆ 1/5
Olimme varanneet 7 hengen pöydän eilisillaksi. Kiva sisustus. Tilasimme aperitiivit ystävälliseltä tarjoilijalta kumman viiveen jälkeen. Odotimme puoli tuntia ja samalla katselimme ympärillemme. Mitään ei tapahtunut muissakaan pöydissä. Kiitimme ja poistuimme tyhjin käsin kilpailevaan ravintolaan, jossa kaikki toimi hyvin. Teimme siellä vajaan tonnin laskun. Sääli, että uudehkossa Cantinassa oli asiat organisoitu näin ala- arvoisesti. Toivottavasti omistajat kiinnittävät tapauksemme mukaisiin resurssointiongelmiin pikaisesti huomiota.
Leer más
Google
P

Pauli Pohjanjousi

2 vuotta sitten
★★★★★ 5/5
Risotto vei kielen mennessään. Loistava palvelu.
Google

Explora otras opciones en Tampere

Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Tampere

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que Frankly ha cerrado definitivamente?