Restaurang Edo
38 Linnegatan, 114 47 - Stockholm
Actualizado el
Japanskt
Plato Verificado
Agregar Plato Faltante
Reseñas de Google
14
reseñas de Google
Jag tycker att lunchbuffén är helt okej. Sushin är god och dom andra rätterna också. Jag går gärna hit flera gånger.
Google
finns inte längre är sålt och stängt
Google
Helt ok buffe
Google
Ok buffé.
Google
(Översatt av Google) Säger att priset är 80 på skylten men de debiterade mig 90. Riktigt kall restaurang, var tvungen att bära jacka. Ok mat.
(Original)
Says the price is 80 on the sign but they charged me 90. Really cold restaurant, had to wear jacket. Ok food.
Google
(Översatt av Google) Alltid färsk sushi och sashimi. Försökte dumplings och tempura och gillade mycket.
(Original)
Always fresh sushi and sashimi. Tried dumplings and tempura and liked very much.
Google
(Översatt av Google) Bra sushi, länge vänta
(Original)
Good sushi, long wait
Google
(Översatt av Google) Mycket mycket dålig mat ........
(Original)
Very Very bad food ........
Google
Explora otras opciones en Stockholm
Por cocina
Páginas sugeridas
Ayuda a mejorar esta página:
