Muffin Bakery

Linnégatan 42 , 114 47 - Stockholm
Actualizado el
Café
★★★★★ ★★★★★
3.5/5
109 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

3.5/5
Sluurpometro: 70/100
Puntuación Sluurpy
109 reseñas totales
TA Trip
4.0/5
32 reviews
G Google
3.9/5
0 reviews
F Foursquare
3.2/5
51 reviews
F Facebook
4.5/5
8 reviews
H Hitta
3.0/5
2 reviews
T Thatsup
3.0/5
2 reviews
C Cafekartan
2.5/5
12 reviews
TL Thatsup london
3.0/5
2 reviews

Información de Contacto

📞 Teléfono: +46 8 663 02 22
📍 Dirección: Linnégatan 42 , Stockholm

🕐 Horarios de Apertura

Cerrado
Lunes1 07:30 - 17:00
Martes2 07:30 - 17:00
Miércoles3 07:30 - 17:00
Jueves4 07:30 - 17:00
Viernes5 10:00 - 17:00
Sábado6 11:00 - 17:00
Domingo7 07:30 - 17:00

Reseñas de Google

3.9/5
★★★
0 reseñas de Google
A

Annika Nilsson

för 3 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Jag och min date gick in här då alla caféer i närheten redan var fullsatta. Borde anat varför det var så lite folk här.. Som nån redan påtalat; kal och opersonlig inredning med bänkar klädda med trasmattor. Inte alls mysigt, men ville komma undan från snö och blåst samt få nåt att äta och varmt att dricka. Bryggkaffet hade stått på länge, smakade lite bränt. Beställde en grillad macka med kyckling och mozarella. Kan man inte misslyckas med, men den är bombad med chilikrydda. Det bränner rätt bra i munnen och sen när är denna klassiska macka så starkt kryddad??Tänker om ett barn ätit den hade det inte blivit många tuggor troligen! Torra muffins, säkerligen halvfabrikat med. Besviken och går inte dit fler ggr.
Leer más
Google
A

Anna-Lena Olsson

för 3 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Dryg kille i kassan som knappt hälsade. Verkade glömma bort min beställning då det tog 12 min att få.2n uppvärmd lasagnebit (och kvinnan på bordet bredvid fick sin efter 3min). Trots det ingen ursäkt. Finns inget som gör mig så irriterad som att se gäster komma efter mig och få maten före, utan att personalan kommenterar eller kompenserar. Tack för idag. Kommer inte tillbaka.
Leer más
Google
A

Annie Framstedt

för 2 år sedan
★★★☆☆ 3/5
Detta kaffe skulle kunna vara så oändligt mycket trevligare. Tråkig miljö, kal och trist. Små runda bord, trista stolar och väggfasta bänkar klädda i trasmattor! Kaffet var gott och smörgåsar var ätliga med det var inte bättre än så. De har även diverse olika lätta rätter. Muffins var det tyvärr inte så många av tyvärr, det fanns fyra olika smaker varav två sorter som fanns i två storlekar. Äpple, Cheesecake/Choklad, Banan och Choklad.
Leer más
Google
A

Arissara Nusartsang

för 7 månader sedan
★★★★★ 5/5
Bästa frukosten
Google
R

Razaw Dagdelen

för 2 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Det är oerhört smaklöst ställe ! Personalen är stressade och pga stressen blir de ofta otrevliga . Jag beställde bagel , istället för att värma brödet värmde de bageln med ost och skinka i doppad i ett kg pesto och olja ! Jätte vidrigt och när du talar om det för personalen istället för att få ett trevligt svar så svarar de ” i hela världen serveras bagels på det sättet ” Det kallas för oprofessionell service ! Aldrig mer sätter jag min fot där usch !!!
Leer más
Google
E

E.W

för 2 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Det här stället är nära till slaveri. Provanställer unga som är desperata efter ett jobb och vägrar sedan att betala ut någon som helst lön för deras arbete. Dom är dessutom fullt medvetna om att dom bryter mot lagen.
Google
O

ORKID

för 3 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Beställde från Foodora, när jag fick maten bestod mackan av en tunn torr liten bit bröd, sallad, illasmakande avokado. That’s it. Har för mig att det skulle vara ägg med. Inget smör, ingenting. Helt otroligt att ni får sälja något sånt för 69 kr!? Ang min muffin så antar jag att de skickade med cheesecake, underträddad inuti, ena halvan smakade EXAKT som billig färskost, resten som bakpulver. Därför 1 stjärna.
Leer más
Google
A

Anton A

för 5 år sedan
★★★☆☆ 3/5
Goda mackor. Dålig soppa
Google

Explora otras opciones en Stockholm

Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Stockholm

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que Muffin Bakery ha cerrado definitivamente?