M. Seger

Östermalmstorg, 114 39 - Stockholm
Actualizado el
Svenskt Skandinaviskt
★★★★★ ★★★★★
4.0/5
139 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

4.0/5
Sluurpometro: 80/100
Puntuación Sluurpy
139 reseñas totales
TA Trip
4.0/5
28 reviews
G Google
3.8/5
36 reviews
F Facebook
4.2/5
10 reviews
RG Restaurant guru
3.9/5
65 reviews

👍 Recomendado por 2 personas

Incluyendo

Información de Contacto

📞 Teléfono: +46 70 308 21 55
🌐 Website: http://www.mseger.se/
📍 Dirección: Östermalmstorg, Stockholm

Reseñas de Google

3.8/5
★★★
36 reseñas de Google
I

Inga-maj Jansson

för 11 månader sedan
★★★★★ 5/5
Mysig stämning och riktigt god mat, nattbakad bringa med rostad potatis 😍
Google
T

Tina Claeson

för 3 år sedan
★★★★★ 5/5
Riktigt trevlig restaurang med god mat och trevlig personal. En lugn hemtrevlig hörna mitt i livliga Östermalmshallen.
Google
S

Solveig Persson

för ett år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Nya Östermalmshallen vacker och ståtlig. Men vart tog dom goda stora kroppkakorna vägen? Saknar dessa, fick mot min vilja köpa Öländska som tyvärr inte föll oss i smaken! Fick slänga 3 st kostnad ca 135kr. Snälla ta tillbaka dom stora för dessa är inte ok för oss som är vana att äta dom stora delikatess kroppkakorna!
Leer más
Google
T

Torben Andersson

för 2 år sedan
★★★★☆ 4/5
Tog lammfärsbiffar som var dagens och väl värt slanten. Bröd och kranvatten ingår och vattnet kallt och fräscht i egen flaska med patentkork men brödet var en skivad otroligt trist och mjuk baguette utan nån som helst skorpa eller karaktär. Totalt sett ett ställe jag nog går tillbaka till.
Google
T

tobias K

för 3 år sedan
★★★☆☆ 3/5
Utmärkt kött. Dock är dervicen aldrig längre på topp. T.ex när man handlar mat och glömmer bestick så behöver man ställa sig i kön igen och maten kallnar då... . Maten hade kunnat kryddats lite mer och flertals andra detaljer sänker betyget från en 5 till en stark 3a.
Google
M

Mattias Ferling

för ett år sedan
★★★★★ 5/5
God mat, trevlig personal med bra service
Google
D

David Ljungström

för 3 år sedan
★★★★☆ 4/5
Toppen om man vill köpa hem god färdiglagad mat, kött eller bara äta lunch här.
Google
R

roland johansson

för 3 år sedan
★★★★★ 5/5
Superb biff till lunch. Möraste biten i år och förra året. Helt klart värt 176 kronor
Google
Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Stockholm

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que M. Seger ha cerrado definitivamente?