Starbucks

2 Kungsgatan, 111 43 - Stockholm
Actualizado el
Café
★★★★★ ★★★★★
3.8/5
1972 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

3.8/5
Sluurpometro: 75/100
Puntuación Sluurpy
1.972 reseñas totales
TA Trip
3.5/5
99 reviews
G Google
3.9/5
810 reviews
RG Restaurant guru
3.9/5
1.063 reviews

Información de Contacto

📞 Teléfono: +46 72 235 30 8
📍 Dirección: 2 Kungsgatan, Stockholm

🕐 Horarios de Apertura

Abierto ahora Cierra a las 22:00
Lunes1 07:00 - 22:00
Martes2 07:00 - 22:00
Miércoles3 07:00 - 22:00
Jueves4 07:00 - 23:00
Viernes5 08:00 - 23:00
Sábado6 08:00 - 22:00
Domingo7 07:00 - 22:00

Reseñas de Google

3.9/5
★★★
810 reseñas de Google
J

Johnny S

för 2 år sedan
★★★★☆ 4/5
lite trångt inget ställe man sitter o redigerar foton med laptopen men kaffeutbudet o läget höjjer upp till 4 stjärnor. rekomenderar takeaway ☕🖤
Google
K

Kalle Ljusterdal

för 3 år sedan
★★★★★ 5/5
Mysigt och skön chill musik.Gott kaffe och goda mackor, kan rekommendera bagel med ham & cheese och salmon-macka som var laktosfri. Trevlig personal
Google
P

Paula Blockhammar

för 2 år sedan
★★☆☆☆ 2/5
Ligger bra till men är relativt litet. Det är ofta mycket folk och man får knappt plats, ofta ostädat också. Inte så mysigt men det är mycket fönster så man kan sitta och titta på alla människor som går förbi. Kaffet var ljummet och smakade lite konstigt. Toaletterna brukar vara ganska ofräscha och har ofta slut på papper. Helt okej ställe.
Leer más
Google
J

Jim Lejon

för 2 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Jösses! Disaster. - stopp, vänd! Skitigt, smutsigt. Den enda wc'n som fungerade (bottenplan) var riktigt äcklig och inte rengjord på länge (3-7?timmar?) När jag tipsade att någon borde städa wc'n till personalen ville de inte lyssna (?) Tomt I skåpet bland bullar och övr sötsaker, vem sköter planering och beställningarna? Fullt med koppar, tallrikar på borden, övervåningen var ett mindre bombnedslag. Noll rutiner? Tyvärr var även latten medioker. Vart tog stoltheten vägen i att vara barista? Nä, det duger inte.. Amatörmässigt och ett sådant A läge. Beklagligt. Finns inga ursäkter för personal/ ansvariga. Är du på väg hit? Gå någon annans stans.
Leer más
Google
J

Jess R

för 2 år sedan
★★☆☆☆ 2/5
Killen i kassan blåste mig på 3 kr när jag beställde en liten chai, jag sa inget för tänkte att jag skulle klaga när jag fick mitt kvitto men han såg till att jag aldrig fick det istället, lite tråkigt. Annars trevligt ställe, bra platser, helt ok toaletter som dock kunde ha varit fräschare. Mackorna hade kunnat ha lite mer smak, den jag fick var i akut behov av salt
Leer más
Google
M

Michael Lingh

för ett år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
God kanelbulle, trevlig personal, blaskigt kaffe och OTROLIGT äcklig/smutsig toalett. Mycket disk kvar på borden + en liten gråsparv som mumsade på resterna (inomhus). Underbemannat?
Google
F

Felix Holmgren Albinsson

för 3 år sedan
★★★☆☆ 3/5
Bra ställe med trevlig personal lite ont om sittplatser kanske. Sedan är det överlag väldigt tråkigt att Starbucks Sverige inte alls är samma sak som Starbucks USA. Mycket mer begränsad meny, en så enkelt sak som att det inte går att beställa cold-brew året om i Sverige tycker jag är mycket märkligt!
Leer más
Google
J

Johan Åkerlind

för 3 år sedan
★★★☆☆ 3/5
För att ligga vid Stureplan är stället rätt sunkigt och allmänt omysigt. Kom igen. Fräscha upp stället lite. Lite kontinuitet i inredningen är ju en början. Ni har liksom AA-läge, men också gott om konkurrens.
Google

Explora otras opciones en Stockholm

Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Stockholm

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que Starbucks ha cerrado definitivamente?