The Border

Rutger Fuchsgatan 3, 116 67 - Stockholm
Actualizado el
Mexikanskt
★★★★★ ★★★★★
4.1/5
4062 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

4.1/5
Sluurpometro: 82/100
Puntuación Sluurpy
4.062 reseñas totales
TA Trip
4.0/5
38 reviews
G Google
4.1/5
976 reviews
F Facebook
5.0/5
12 reviews
E Eatie
4.1/5
920 reviews
S Sluurpy
4.1/5
2.089 reviews
T Thatsup
3.7/5
13 reviews
S Stockholm
3.7/5
14 reviews

👍 Recomendado por 2 personas

Incluyendo

Información de Contacto

🌐 Website: http://www.theborder.se/
📍 Dirección: Rutger Fuchsgatan 3, Stockholm

🕐 Horarios de Apertura

Cerrado Abre a las 11:00
Lunes1 11:00 - 22:00
Martes2 11:00 - 22:00
Miércoles3 11:00 - 22:00
Jueves4 11:00 - 22:00
Viernes5 11:00 - 22:00
Sábado6 11:00 - 22:00
Domingo7 11:00 - 22:00

Reseñas de Google

4.1/5
★★★★
976 reseñas de Google
C

Conny Andersson

för 3 veckor sedan
★★★★★ 5/5
Underbart ställe med god enkel mat. Personalen är supertrevlig och servicen är supersnabb!!
Google
J

Jenny Wik Norling

för 5 månader sedan
★★★★★ 5/5
Vi åt en varsin jättegod burrito till lunch här idag. Trevlig inredning!
Google
M

M V

för 2 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Var inte någon vidare trevlig upplevelse. Köpte California burrito + en öl. - 145 kr för kokt kött. Gissar på att det var långkokta grytbitar eller annan billig kött, med sega fläskknölar. Inga andra egentliga smaker. Norrlands Guld som jag tyckte smakade folköl. Gillar Norrlands annars, men den här var ovanligt blaskig i mitt tycke. Satt i bilen hem och smaskade på de där kokta köttbitarna som fastnat mellan tänderna :( Totalt 215kr. Nej, från och med nu tänker jag börja recensera restauranger och sluta vara så överslätande med att bli serverad dålig mat.
Leer más
Google
P

Poltergeist

för en månad sedan
★★★★☆ 4/5
Nära Skanstullstunnelbana! Goda burgare rekommenderar tryffelburgaren, om den hade lite mer tryffel så skulle restaurangen få 5/5.
Google
M

Michael Abrams

för en månad sedan
★★★★★ 5/5
Min hustru och jag var här på en angenäm middags-dejt. Jag har inget annat att säga än att jag aldrig tänker äta hamburgare någon annan stans i resten av mitt liv. Jag har inte orden för att beskriva min upplevelse här på "the border" förutom att jag vill säga att ni gör att oerhört bra jobb här, och jag har aldrig smakat godare mat. Det är till och med bättre än den traditionella husmanskosten (det säger mycket). Jag kan bara i förhand informera om att nästa dejt med frun blir här igen! 5 stjärnor!
Leer más
Google
Z

Zandra Wallin

för 2 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Hamburgarna är goda men servicen katastrof. Det tar bort en del av upplevelsen att gå ut och äta tyvärr. Frågade om grillkrydda till pommes friten men servitrisen tyckte att det räckte med att de erbjöd dipp. Eftersom att de tar bra betalt så kan man tycka att lite grillkrydda kunde hon hämtat i köket. Vi hann inte ens äta upp innan servitrisen frågade om vi var färdiga. Hon ville ta vår tallrik(bricka) och sa att jag gör såhär. Sen ställde hon skålen med pommes på bordet. Tråkigt när en del drar ner hela upplevelse av en restaurang.
Leer más
Google
J

Jesper Larsson

för 2 månader sedan
★★★★★ 5/5
Galet bra! Tog ABC-burgaren med sötpotatis-strips. Tack för maten :)
Google
M

Mark Arigo

för en månad sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Åt en burgare med hängmörat kött som va en total besvikelse. Torr och dålig kryddning av köttet, synd när man betalar mycket.
Google

Explora otras opciones en Stockholm

Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Stockholm

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que The Border ha cerrado definitivamente?