Plato Verificado
Agregar Plato Faltante
👍 Recomendado por 2 personas
Incluyendo
Información de Contacto
🌐 Website:
http://www.theborder.se/
📍
Dirección:
Rutger Fuchsgatan 3, Stockholm
📷 Fotos (11+)
+3
más fotos
más fotos
Photo 1 / 11
100%
Reseñas de Google
976
reseñas de Google
Underbart ställe med god enkel mat. Personalen är supertrevlig och servicen är supersnabb!!
Google
Vi åt en varsin jättegod burrito till lunch här idag. Trevlig inredning!
Google
Var inte någon vidare trevlig upplevelse.
Köpte California burrito + en öl.
- 145 kr för kokt kött.
Gissar på att det var långkokta grytbitar eller annan billig kött, med sega fläskknölar. Inga andra egentliga smaker.
Norrlands Guld som jag tyckte smakade folköl. Gillar Norrlands annars, men den här var ovanligt blaskig i mitt tycke.
Satt i bilen hem och smaskade på de där kokta köttbitarna som fastnat mellan tänderna :(
Totalt 215kr.
Nej, från och med nu tänker jag börja recensera restauranger och sluta vara så överslätande med att bli serverad dålig mat.
Leer más
Google
Nära Skanstullstunnelbana! Goda burgare rekommenderar tryffelburgaren, om den hade lite mer tryffel så skulle restaurangen få 5/5.
Google
Min hustru och jag var här på en angenäm middags-dejt. Jag har inget annat att säga än att jag aldrig tänker äta hamburgare någon annan stans i resten av mitt liv. Jag har inte orden för att beskriva min upplevelse här på "the border" förutom att jag vill säga att ni gör att oerhört bra jobb här, och jag har aldrig smakat godare mat. Det är till och med bättre än den traditionella husmanskosten (det säger mycket). Jag kan bara i förhand informera om att nästa dejt med frun blir här igen! 5 stjärnor!
Leer más
Google
Hamburgarna är goda men servicen katastrof. Det tar bort en del av upplevelsen att gå ut och äta tyvärr. Frågade om grillkrydda till pommes friten men servitrisen tyckte att det räckte med att de erbjöd dipp. Eftersom att de tar bra betalt så kan man tycka att lite grillkrydda kunde hon hämtat i köket. Vi hann inte ens äta upp innan servitrisen frågade om vi var färdiga. Hon ville ta vår tallrik(bricka) och sa att jag gör såhär. Sen ställde hon skålen med pommes på bordet. Tråkigt när en del drar ner hela upplevelse av en restaurang.
Leer más
Google
Galet bra!
Tog ABC-burgaren med sötpotatis-strips.
Tack för maten :)
Google
Åt en burgare med hängmörat kött som va en total besvikelse. Torr och dålig kryddning av köttet, synd när man betalar mycket.
Google
Explora otras opciones en Stockholm
Por cocina
Páginas sugeridas
Ayuda a mejorar esta página:
