Mancini

1a Tunnelgatan, 111 37 - Stockholm
Actualizado el
Italienskt Europeiskt
★★★★★ ★★★★★
4.4/5
3362 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

4.4/5
Sluurpometro: 88/100
Puntuación Sluurpy
3.362 reseñas totales
TA Trip
4.5/5
687 reviews
G Google
4.5/5
394 reviews
F Foursquare
4.2/5
47 reviews
TF Thefork
4.8/5
1 reviews
B Bookatable
4.5/5
698 reviews
T Trip.com
4.5/5
6 reviews
S Sluurpy
4.3/5
1.516 reviews
H Hitta
5.0/5
1 reviews
T Thatsup
4.2/5
11 reviews
K Krogguiden.se
3.7/5
1 reviews

Información de Contacto

📞 Teléfono: +46 8 21 53 10
🌐 Website: http://www.mancini.se
📍 Dirección: 1a Tunnelgatan, Stockholm

🕐 Horarios de Apertura

Cerrado Abre a las 11:00
Lunes1 11:00 - 14:00
Martes2 11:00 - 14:00
Miércoles3 11:00 - 14:00
Jueves4 11:00 - 14:00
Viernes5 17:00 - 00:00
Sábado6 Cerrado
Domingo7 11:00 - 14:00

Reseñas de Google

4.5/5
★★★★
394 reseñas de Google
R

Robert Sjöström

för 8 månader sedan
★★★★★ 5/5
Det här är den enda italienska restaurangen utanför Italien som jag aldrig har klagat över någonting gällande maten. Nån kanske uppfattar menyn som dyr... men, lägg av... kvalité kostar! Maten är magisk och servicen är magisk. Bättre italiensk mat finns inte utanför Neapel !
Google
C

Catarina Nordin

för 4 månader sedan
★★★★★ 5/5
När man inte behöver sitta med 3 öppnade vinflaskor och en servitör som säger att han ”inte kan öppna hur många som helst” för att han inte lyssnat när man säger vad för vin man vill ha. Bad om amarone men servitören föreslog en nebbiolo som var 👌🏼 Äntligen en resturang där man inte blir besviken på varken vin eller mat🙏🏻 Kommer garanterat tillbaka👍🏻
Leer más
Google
A

Anita K

för 7 månader sedan
★★★★★ 5/5
Väldigt trevlig personal, god mat, gott vin, perfekt espresso lungo. Rekommenderas.
Google
A

Alexander V

för ett år sedan
★★★★★ 5/5
Bästa italienska restaurangen i Stockholm. Atmosfären dunder, servicen genuin, trevlig, enastående. Maten - fenomenal. Rätterna lyftes även efter vi fick tips om matchning av vin. Allt på menyn (Mancini Clasico) var svingod. Man får inte missa deras ravioli.
Google
E

Eva Wallen

för en månad sedan
★★★★★ 5/5
Liten restaurang med stor familjekänsla! Personal som har total koll och maten är ljuvlig! Har besökt den 2 ggr och lika nöjd båda gångerna. Alltid fullbokat!👍
Google
R

Rakadtwitta

för en månad sedan
★★★★★ 5/5
Avnjöt nyligen 10-rätters avsmakningsmeny med tillhörande vintips från vår mycket trevlige och kompetente servitör, tillredningen av maten mycket mycket bra, otroliga smaker, perfekt vin. Inget att vänta på bara boka bord direkt och njut. /Peter
Google
J

John Filipiak Wallderin

för en månad sedan
★★★★★ 5/5
Alltid nöjda! Återkommande hög klass på mat och service! De har lyckats alla gånger vi har varit här.
Google
C

Claudia Bako-Sovago

för 2 månader sedan
★★★★★ 5/5
Otroligt god mat, raviolin var den bästa vi någonsin ätit! Hit kommer vi gärna tillbaka. Grazie per una bella serata!
Google
Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Stockholm

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que Mancini ha cerrado definitivamente?