Da Luigi

Swedenborgsgatan 13, 118 48 - Stockholm
Actualizado el
Italienskt Pizza
★★★★★ ★★★★★
4.2/5
1624 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

4.2/5
Sluurpometro: 84/100
Puntuación Sluurpy
1.624 reseñas totales
TA Trip
4.0/5
287 reviews
G Google
4.1/5
881 reviews
F Foursquare
3.9/5
67 reviews
F Facebook
4.6/5
196 reviews
TF Thefork
4.5/5
1 reviews
B Bookatable
4.2/5
189 reviews
TL Thatsup london
4.0/5
3 reviews

Información de Contacto

📞 Teléfono: +46 8 452 97 50
🌐 Website: http://www.daluigi.se/
📍 Dirección: Swedenborgsgatan 13, Stockholm

🕐 Horarios de Apertura

Cerrado Abre a las 16:00
Lunes1 16:00 - 00:00
Martes2 16:00 - 00:00
Miércoles3 16:00 - 00:00
Jueves4 16:00 - 00:00
Viernes5 12:00 - 00:00
Sábado6 12:00 - 00:00
Domingo7 16:00 - 00:00

Reseñas de Google

4.1/5
★★★★
881 reseñas de Google
S

Sophia Andersson

för 5 månader sedan
★★★★★ 5/5
Rekommenderar varmt detta ställe om du vill bli serverad av trevlig personal, äta och dricka gott! Trevlig miljö att sitta i, bra meny och finns vegetariska rätter att välja.
Google
T

Thomas Eriksson

för 4 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Mycket trevlig restaurang med fantastisk mat och trevlig personal. Hit kommer vi på fler besök. Boka bord, det är populärt.
Google
T

Tony Tonka

för en månad sedan
★★★☆☆ 3/5
Maten är helt okej. Inte lika bra som i Italien men mina krav är hårda och stockholmare och svenskar uppskattar det nog mer. Ölen extremt dyr och bara moretti på fat (blommig eftersmak finns bättre) . 79 för en Mariestad är på gränsen också. Viktigast för dom är pengarna för dom är lite stressade för dom vill ju tjäna pengar. Man vill utge sig för en trattoria men en trattoria i Italien är mer hemtrevlig och social utan stress. Åtminstone i Palermo är det så! Ni som vill äta pizza å ta en god öl italiensk så rekommenderar jag meno male på Kungsholmen. Dom har god nduja från calabria och jättegod öl (ichnusa) dessutom får du sitta kvar utan stress oavsett hur mkt folk det är
Leer más
Google
H

Heidi L Mecklin

för 8 månader sedan
★★★★★ 5/5
Hit återvänder jag flera gånger om året. Pastan är helt gudomlig och personalen är alltid lika trevlig. Blygsamma priser och en uteservering under sommarhalvåret så mysig att det att känns som att du dinerar på en bakgata i Italien.
Google
M

meatcrossbow

för 2 månader sedan
★★☆☆☆ 2/5
Restaurang med mycket dålig attityd. Man hinner knappt äta innan de vill att man betalar och ger sig iväg. Jag äter inte på restaurang för att bli hetsad av girig personal. Ser på andra recensioner att de verkar ha riktigt problem med sin service. Undvik!
Google
J

Josefin Ekelund

för en vecka sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Hade bokat bord lång i förväg och meddelat att vi kommer ha med barnvagn. Kom dit och det var total kaos. Blir hänvisade in, finns inte ett ledigt bort blir stående en lång stund. Går ut och pratar med servitören som säger att vi får stå i kö om vi vill ha ett bord..oseriöst ställe med förvirrad och nonchalant personal. Rekommenderas inte.
Leer más
Google
J

John Nilsson

för 4 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Har du/ ni möjlighet att gå hit en vardagskväll eller under annan tid då det inte är fullständigt packat med folk så kommer ni sannolikt få en mycket trevlig stund. Fin mat inramad med äkta italiensk atmosfär ger en skön känsla. Vaken och alert personal som på frågan rekommenderar ett utsökt vin till maten.
Leer más
Google
M

Maria Elvingsson

för 2 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Sämsta servicen, hade bordet i två Tim men när vi ätit upp kom de direkt med notan och ville ha ut oss! Går aldrig dit igen. Såg att de gjorde då med borden runt oss oxå. Maten ok
Google
Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Stockholm

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que Da Luigi ha cerrado definitivamente?