Farang

7 Tulegatan, 113 53 - Stockholm
Actualizado el
Asiatiskt Thailändskt
★★★★★ ★★★★★
4.3/5
2200 recomendaciones

Plato Verificado

Agregar Plato Faltante

4.3/5
Sluurpometro: 86/100
Puntuación Sluurpy
2.200 reseñas totales
TA Trip
4.5/5
828 reviews
G Google
4.5/5
0 reviews
F Foursquare
4.5/5
475 reviews
F Facebook
4.7/5
770 reviews
HC Happycow
3.5/5
17 reviews
H Hitta
5.0/5
1 reviews
T Thatsup
4.2/5
47 reviews
K Krogguiden.se
3.9/5
1 reviews
TL Thatsup london
4.1/5
61 reviews

👍 Recomendado por 2 personas

Incluyendo

Información de Contacto

📞 Teléfono: +46 8 673 74 00
🌐 Website: http://www.farang.se
📍 Dirección: 7 Tulegatan, Stockholm

🕐 Horarios de Apertura

Abierto ahora Cierra a las 13:30
Lunes1 11:30 - 13:30
Martes2 11:30 - 13:30
Miércoles3 11:30 - 13:30
Jueves4 11:30 - 13:30
Viernes5 16:30 - 01:00
Sábado6 Cerrado
Domingo7 17:00 - 00:00

Reseñas de Google

4.5/5
★★★★
0 reseñas de Google
C

Claes Sandahl

för 3 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Thailand paketerat i en tjusig atmosfär. Bra käk med hög kvalitet, autentiska smaker. Bra vinlista med mycket stort sortiment på tyska riesling, chardonnay från Frankrike och en del rött från nya världen. Service var ok, de kunde jobbat lite till på bemötande samt hålla koll på bordet. En enkel sak är tex att fråga om gästerna vill ha något att dricka… ingen big deal. Men helheten drar ner betyget från 4 till 3
Leer más
Google
M

Maria

för 6 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Väldigt gott, men väldigt få rätter som stack ut och överraskade. Vi tog avsmakningsmenyn med vinpaket till. Godast var softshell crab och krispig gris, men vinpaketet tyckte vi var lite tråkigt. Tyckte också att tempot i serveringen var lite för högt och på gränsen till stressande, vilket drar ner helhetsomdömet.
Leer más
Google
S

Sara Nyberg

för en månad sedan
★★★★★ 5/5
Mycket - och supergod - mat! Åt vegansk avsmakningsmeny med fyra serveringar, som består av ca 11 mindre/större rätter, och hade det alkoholfria dryckespaketet till. Proffsig och vänlig personal. Tjusig lokal.
Google
A

Anna Leeo

för 5 månader sedan
★★★★★ 5/5
Fantastisk mat, vänlig service. Otroligt goda smaker. Här har man hittat det bästa från Sydostasien. Rekommenderar starkt ett besök.
Google
Z

Zeinab Shareef

för 5 månader sedan
★★☆☆☆ 2/5
Nej, bara nej. Absolut inte fine dining, ingenting med upplevelsen var det. En del rätter var goda, men inte helheten. Kändes som ett piffigare lunchställe med alldeles för dyr nota och hög musik så man inte hörde varken varandra eller servitrisen (som var en ny person varje gång). Bilden ska föreställa "rotibröd".. det är en vit, smaklös, rostad brödbit.
Leer más
Google
W

Wei-Ping Hsu

för 8 månader sedan
★★★★★ 5/5
Har varit här två gånger. God mat och god servis. Vi blev proppmätta efter maten. Det enda som var inte bra var att kaffe smakade bränt.
Google
R

Ronny E

för 4 månader sedan
★★★★★ 5/5
Vi valde avsmakningsmenyn med vinpaket. Vi var mycket nöja med allt. Bra presentation av mat och dryck. Mycket välsmakande och trevligt upplagt. Trevlig personal och mycket bra service
Google
T

Tomas Laitinen

för 4 månader sedan
★★★★★ 5/5
Avsmakningsmenyn är det man ska välja på en bra restaurang och den var väldigt god med härliga smaker. Serveringspersonalen var otroligt kunniga och det kändes galet proffsigt!
Google
Ayuda a mejorar esta página:
← Volver a todos los restaurantes de Stockholm

🍽️ Recomendar un plato

⚠️ Reportar error

🚫 Reportar local cerrado

Confirmas que Farang ha cerrado definitivamente?